The Sky is the Limit!
Views
Likes
Engagement rate

De vraag
Xiaomi wilde de Redmi Note 10 Pro overtuigend introduceren in de Benelux markt — met een release-video tijdens het launch event én zichtbare social influencer-activatie om buzz en zichtbaarheid op te bouwen.
Onze aanpak
Zeth produceerde eerst de officiële release-video voor gebruik tijdens het event en als hero-content. Vervolgens werden acht zorgvuldig geselecteerde influencers uit de doelgroep geactiveerd: zij creëerden content waarin de smartphone centraal stond — in hands-on, unboxing-, lifestyle- en technologie-formats. De posts liepen via Instagram en YouTube, ondersteund door coördinatie, briefings en distributie door Zeth.

Het resultaat
Dankzij de combinatie van hero-video en influencer activatie realiseerde Xiaomi een veelvoud aan oogcontactmomenten bij relevante doelgroepen, pakte het merk uit met een overtuigende lancering en werd de Redmi Note 10 Pro gepositioneerd als aspirerend, technologisch én lifestyle-proof product in de Benelux.
Image Gallery
Deelnemende creators
Ontdek onze andere samenwerkingen
Klaar om jouw case toe te voegen?
Neem contact op en ontdek wat Zeth voor jouw merk kan doen.
Ben jij onze
nieuwste creator?
Bij Zeth zorgen we dat jouw creativiteit niet alleen gezien wordt, maar ook rendeert. Met strategische samenwerkingen en begeleiding helpen we je groeien als creator en verbinden we je met merken die écht bij je passen.

.png)




