Eyewareness-campagne voor Pearle x Hailey Bieber
Deliverables
Views
Likes

De vraag
Pearle wilde awareness creëren voor de nieuwe Hailey Bieber x Vogue Eyewearlijn en vroeg Zeth om een creatieve influencer aanpak die de bril op natuurlijke wijze in beeld brengt
Onze aanpak
Zeth selecteerde creator Nina voor haar authentieke stijl en bereik onder de gewenste doelgroep. Nina produceerde social content op TikTok en Instagram waarin ze de bril in outfitcontext presenteerde. De posts werden verspreid via haar kanalen en ondersteund met merkgerichte hashtags en call-to-actions.

Het resultaat
Door deze aanpak realiseerde Pearle een stijgende merkzichtbaarheid binnen de gewenste doelgroep en werd de Hailey Bieber x Vogue Eyewear collectielijn positief gepositioneerd. De specifieke cijfers zijn (nog) niet beschikbaar op deze pagina.
Image Gallery
Deelnemende creators
Ontdek onze andere samenwerkingen
Klaar om jouw case toe te voegen?
Neem contact op en ontdek wat Zeth voor jouw merk kan doen.
Ben jij onze
nieuwste creator?
Bij Zeth zorgen we dat jouw creativiteit niet alleen gezien wordt, maar ook rendeert. Met strategische samenwerkingen en begeleiding helpen we je groeien als creator en verbinden we je met merken die écht bij je passen.

.png)




